Friday, 7 December 2012

23 Dah...Ehhh 32 la...

Views


Salam

Hari ini 7.12.2012 genap usiaku 32 tahun...
Ya Allah
Kau lindungi lah aku...
Kau berkati lah diri ku...
Kau murahkan lah rezeki ku....
Kau jauhkan lah diri ku dari hasad dengki orang...
Kurniakan lah kebahagiaan untuk ku dunia & akhirat...

Amin



Selamat Hari Jadi Tuan Blog ^_^


Kata Hatiku : Tua Sudah...huhuu

21 comments:

  1. Ameen...Ameen..!
    Selamat hari jadi kakak cantikk..!
    Semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan sentiasa di rahmati ALLAH selalu...!

    Ameen..!Ameen...!

    ^___^

    ReplyDelete
  2. comelnya tuan blog ni.hehe..smga apa ygdihajati
    trcpai ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin...tq...tua dh tuan blog ni Ayu...

      Delete
  3. Selamat hari lahir , moga pertambahan umur nie akan dipertambahkan ilmu, diperluaskan rezeki,dan bahagia disamping keluarga tersayang , dan hidup bahagia dunia dan akhirat...

    Saya doakan mawar qaseh sesama kawan, sebab saya memang bergini suka mendoakan kekawan yg baik2..amin.

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH :)

    Sapa Gila Blog Kat Sini ? Nak Tingkatkan Followers Korang Sampai Naik Mendadak ? Jom Join Segmen Baru Ni (!) :)

    http://www.cikfie.com/2012/12/segmen-aku-gila-blog.html

    ReplyDelete
  5. owhh.. dah 32.. tp mcm 23,....hihihi...happy besday kak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye dh 32...tua dh akak ni deqla...tq ye

      Delete
  6. oh ini rupanya tuan blog. selamat hari lahir. ;)

    ReplyDelete
  7. selamat hari lahir...

    semoga panjang umur, murah rezeki dan selalu dipermudahkan urusan :)

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir. otanjoubi omedetou~~~

    ReplyDelete
  9. hepi belated birth.. moga dilindungi Allah swt selalu..amin

    ReplyDelete
  10. muka tak menunjukkan usia..hehe~

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir ..tahniah diberi kesihatan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...