Friday, 13 July 2012

Bila Suka Menunda2 SOLAT

Views

Salam







Terusik hati dengan ayat2 kat atas tu...kadang2 terlalai juga...bila direnung kembali bait2 ayat ni memang terus menusuk di kalbu...ni la padahnya bila suka melewat-lewatkan solat...huhuuu...korang pula macam mana?? 


~ Moga kita ambil pengajarannya bersama ~




Kata Hatiku : Masih banyak yg perlu diperbaiki dalam diri ni...

Sumber : FB

18 comments:

  1. sangat2 menusuk kalbu...kdg2 ida sendiri selalu leka n abaikan benda2 penting mcm ni..tp pape pon, msh ttp berusaha berubah ke arah kebaikan..sama2 kita ^_^

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Hee (-_-)

    Allah tak menunda2 tarikh kematian..tersentap..huuu..

    ReplyDelete
  3. Uh, terasa.mekasih ingatkan.nak g solat.haih

    ReplyDelete
  4. baik~~ :)

    nak g dolat dulu..hehe~

    ReplyDelete
  5. selalu jugak menundakan waktu solat.. Astaghfirullahalazim..
    InsyaAllah, akan berusaha tepati waktu solat after this.. Thanks kerana mengingatkan.. =)

    ReplyDelete
  6. Sama agak aku ..huhuhu
    Thanks for peringatan

    ReplyDelete
  7. Same2 kite ambil iktibar..linda pun masih mncube mmprbaiki dri..

    ReplyDelete
  8. memang terkena. harap2 la pasni kita sume leh baiki diri kan.solat di awal waktu & seeloknya berjemaah terus.

    ReplyDelete
  9. terima kaseh atas peringatan yg berguna ni

    ReplyDelete
  10. yea..agak terasa juga ngn kata2 tu..

    ReplyDelete
  11. hurm.. sama la... terkadang alpa... :(

    ReplyDelete
  12. Insaallah , terima kasih peringatan ini ...

    ReplyDelete
  13. salah eja solat pulak..huhu~

    ReplyDelete
  14. Assalammualaikum.

    Akak..Salam Ramadhan yep.. selamat berpuasa buat akk skuarga.. moga Ramadhan kali ini lebih baik dari yg sebelumnya.. insyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  15. terima kaseh kerana mengingatkan nur.. :)

    ReplyDelete
  16. tanks sgt2...sgt mengingatkan makneng yg kdg2 buat mcm tuh..
    astagfirullah...

    makneng follow sini
    jom follow makneng

    ReplyDelete
  17. lewatkan satu hal. tak khusyuk pun satu hal lagi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...