Monday, 27 February 2012

Kenangan Terindah 15 Tahun Yang Lalu ^_^

Views


Terasa rindu sangat-sangat masa zaman bergelar budak sekolah dulu...huhuu rasanya waktu ni lah kenangan yang terindah...betul tak ???

Meh kita layan gambar-gambar zaman dulu kala ni...hehee korang-korang jangan gelak tau...muka bebudak je masa ni...ni sumer terjadi di hari-hari terakhir persekolahan...orang sibuk prepare nak mengadap SPM kitorang bergambar sakan...



Ehehee...sampai baring atas lantai tu...dasatttttt



Siapa posing paling mengancam...hahaha



Hikhikhik...konon verangan cam group retis le tu...



Haaa amik ko sampai atas meja pun leh bergambo...


Bila tengok balik gambar-gambar ni senyum sorang-sorang...yang pasti sumer dah ada kehidupan sendiri...ada yang masih berhubung...ada juga yang menghilangkan diri tanpa tinggal kesan jejak...apa pun saya rinduuuuuuuuu zaman sekolah saya...






Kata Hatiku : Ada ke yg cari mana satu tuan belog ni dalam gambar-gambar di atas...hehee jumpa ke?^_^

16 comments:

  1. hamboii..sakannya bergambar..

    kadang2 bila tgk gmbar2 lama, xsedar bibir kita terukir senyumam kan..?

    ReplyDelete
  2. hehee tu le kan...skrg ni posing sopan2 je...

    ReplyDelete
  3. Kenangan masa sekolahlah yang paling best!!

    ReplyDelete
  4. mana satu tuan blognye ni..hehe~

    ReplyDelete
  5. Mesti budak nakal kat sekolah ni...hehehe

    ReplyDelete
  6. yup..sgt rindu knngn mase form 3:)

    ReplyDelete
  7. mmg kngn masa skolah paling best..

    hehe yana cari sndiri ye...maluuuu

    ehhh hanif nakal dalam gambar je... group ni disenangi cikgu2 tau :)

    ReplyDelete
  8. haaa yg mana satu tuan belognyer? :)

    ReplyDelete
  9. haih saya pun rindu nak balik sekolah semuleee :((

    ReplyDelete
  10. memory time sekolah paling best...terasa kembali muda sekejap..hehe

    ReplyDelete
  11. tgk gambar ni rindu sgt2 time sek dlu..
    maish elok ke gmbr 2?dh lama xtgk...sedey :(

    ReplyDelete
  12. ada cnta monyet x ms ni hehehehe

    mmg best teringat zaman2 sekolah dulu

    apa pengalaman paling best ms time seolah tu cer cite skit..hat paling lucu lah wakakaka

    ReplyDelete
  13. kenangan sekolah adalah kenangan yanag terindah dan x dapat dilupakan kan....hehhehe

    ReplyDelete
  14. rindunya kat korang bila tgk gambar2 ni..suka sgt tgk gambar2 ni..bila agaknya leh wat reunion..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kn angah...nnt set la masa buat reunion...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...