Wednesday, 7 December 2011

Entry Di Hari Jadi Ku

Views

7/12/1980 - 7/12/2011...Syukur alhamdulillah masih dipanjangkan umur untuk menikmati keindahan bumi ciptaan Mu ya Allah...




Moga dengan pertambahan usia ku ini akan membuatkan diri ini menjadi lebih tabah dalam menjalani liku-liku kehidupan yang kadangkalanya  menguji kesabaran & keimanan...Ku mohon juga agar segala urusan ku di permudahkan & mendapat rahmat dari Mu Illahi...Amin




Kepada kawan2 doakan yang terbaik untuk diri sy ye :)





 
Selamat Hari Jadi Tuan Blog

27 comments:

  1. Happy birthday tuan blog.... semoga panjang umo... murah rezeki... semua urusan di permudahkan ALLAH... dan berbahagia di samping keluarga tersayang....

    ReplyDelete
  2. otanjoubi omedetou tuan blog.mga murah rezeki n sentiasa dalam rahmat-NYA

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Lahir Kak... Semoga murah rezeki dan dipanjangkan umur.

    ReplyDelete
  4. selamat ulang tahun..hikhik..still cam anak dara nih,...hehe

    ReplyDelete
  5. sme2.nk pggl akak pon xde rpe umur 31.hehehe

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir... nampak muda dari usia la sis..;)

    ReplyDelete
  7. hepi besday..moga kekal bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir,,semoga panjang umur n murah rezeki..

    31??tipu la!haha

    ReplyDelete
  9. congratz ya :)


    Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

    ReplyDelete
  10. happy burthday :D
    may Allah always bless u dear :)

    ReplyDelete
  11. tenkiu...may Allah bless u alls too...

    ReplyDelete
  12. Selamat Hari Lahir..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu!

    ReplyDelete
  13. Aku belum mengenalmu, namun aku ingin mengucapkan SELAMAT ULANG TAHUN, Semoga hari hari mu ke depan lebih baik (Amin.
    TQ

    ReplyDelete
  14. happy belated birthday sis !! ~~ =)

    ReplyDelete
  15. happy belated birthday ...
    mashi dh jd follower 'belogdaku' ^_^

    ReplyDelete
  16. happy birthday,
    sanah helwah,
    saengil chukha hamnida.
    selamat hari lahir.

    may god bless you always :)

    ReplyDelete
  17. Salam..oh..mcm adik sy je..padahal seumur dgn kakak sy..awet muda..hee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam...hehee syukur dgn ape yg ada :)

      Delete
  18. akak, ha kan, tgk, abgjay pun ckp akak nmpk muda. i thought akak ni belum jejak 30 lgi tau. petua??baik akak bagi,hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe dh dijadikan camtu akak nk kata ape...syukur je...xde petua ape pn...mungkin family akak jenis yg muka x makan dek usia kot...

      Delete
  19. saye datang nak cari kawan dan cari calon istri eang baik sholehah dan dapat terima saya apa adanya
    lw mau kenal saya ni f.b saya lufhy ramadhan/sketermen@yahoo.co.id

    ReplyDelete
  20. saya datang nak cari kawan dan sekaligus cari pendamping hidup
    jika ada silahkan kunjungi f.b saya lufhy ramadhan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...