Tuesday, 20 December 2011

Wahhh!!! Macam Tak Percaya Dah Ada 1000 Followers :)

Views

"Cehhh baru 1000 macam la ramai sangat"...ada ke yg akan kata camtu bila tengok entry ni??? huhuu harap2 xdela kan...korang2 sumer kan baik hati :)

Sy punya blog berusia 1 bulan 11 hari...hehee ok la kot dah dapat 1000 followers kan...apa pun sy ucapkan ribuan terima kasih kepada korang2 yg sudi follow blog sy ni...jeng jeng jeng followers ke 1000 sy ialah Kak Nannie...terima kasih ye kak...lepas ni sape2 yg nak cari resepi masakan boleh la terjah blog akak ni...sebab banyak resepi yg akak ni kongsikan dalam blog beliau...bila dah jenguk tu follow la sekali ye :)




p/s : ada yg tanya mcmana boleh dpt followers ramai dalam masa sebulan je??? hehee insyaAllah sy akan kongsi tips edisi sy ye...tungguuuuu :)

22 comments:

  1. waahhh beznya dengar..tahniah2...;-)

    ReplyDelete
  2. tanhiah..terujanya dalam sebulan jer dapat seribu??cer kongsi nak taw gak nih..hehe

    ReplyDelete
  3. ok la tuh... baru sebulan dah cecah 1000 follower... saya baru 100++ jer.. huhuhu.

    ReplyDelete
  4. tahniah!!!sye dh 3 thun br 100 lbih tp xpela.yg pntg ade reader setia.hohoho

    ReplyDelete
  5. tahniah, banyak dh tu. sebulan je?
    hihu, eeet? tak perasan ada pla pic sy kat situ. huhu.

    ReplyDelete
  6. Congrats ya ! Happy blogging . :)

    ReplyDelete
  7. tahniah! sy tunggu entri awak yang seterusnya XD

    ReplyDelete
  8. wawwaaaaaaa dah 1000 ye? congrate'ss!! :)

    meh ke rumah..:)
    wedding tanpa pic pengantin...boleh?
    keep in touch k..*wink*

    ReplyDelete
  9. sebulan dah 1000 ?? wow , congrats !

    ReplyDelete
  10. taniah.....heeeeee...

    ReplyDelete
  11. tahniah.. harap terus maju dalam blog..yahuuuuuu

    ReplyDelete
  12. whoaaa ramainyer followers dia...congrats yea!!

    ReplyDelete
  13. wah baru sebulan dah dapat 1000..congrat..

    ReplyDelete
  14. perh baru sebulan dah ade follower meletop
    pewit
    retis2
    ahakz
    larikkk

    ReplyDelete
  15. congratulations!
    untunglahhh .. :)

    ReplyDelete
  16. tahniah... sy yg 2 tahun lebih pon x cecah 1k..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...