Monday, 5 March 2012

Adik Ku Sedap ???

Views





Korang tengok tu...ade yg tersesat cari keyword gitu terus ke blog ni...hehee entah pape je...ape yg adik ku sedap tu ???...yg lain-lain tu memang ada kaitan la dengan belog ni...bila pikir-pikir balik mungkin berkaitan dengan entry ni kot...tapiii yg ni sedap tang nama je tau...yg hamba Allah tu cari sy tak tau la ape maksudnya kan...hihihi macam-macam hal la...pikir positif je la ye ^_^



Kata Hatiku : Perangai manusia sekarang ni kadang-kadang memang pelik...huhuuu

21 comments:

  1. salam;
    Yalah...mcm2 maklumat yang nak dicari dlm internet ni..

    ReplyDelete
  2. hehe..macam-macam..intenet ni xleh nak dipantau dah penggunaannye~~

    ReplyDelete
  3. ahahahha...mcm2 ada...mayb ad y nyue terlepas nie..he3

    ReplyDelete
  4. hahaha..mungkin ayat dia xabis ni dia nk taip "masakan adik ku sedap"
    tapi tertaip adikku sedap je..hahaha..

    kan..?

    ReplyDelete
  5. hahaha lawak lah akak..macam2 betul..

    ReplyDelete
  6. aaaaaaaaaaa, pengsan sekejap

    ReplyDelete
  7. haha..pe la motifnye word sesat tuh..

    ReplyDelete
  8. hehehe tu la kan...gelak lg arini...dh la semalam jenuh gelak tgk adnan sempit...

    ReplyDelete
  9. Awal2 baca Otak aku dah fikir kuning..kekekeke

    ReplyDelete
  10. hahahaha..memang pelik betul la orang skang ni.macam2 dicarinya.

    ReplyDelete
  11. bahaya sungguh.. the power of internet.. huhuu

    ReplyDelete
  12. hehe,,,pelik2 je dorang ni search ekk..=P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...