Wednesday, 28 March 2012

Wordless Wednesday #11 ~ Mudahnya Nak Berzikir

Views





Kata Hatiku : Subhanallah...apa yg diciptakan oleh Allah semuanya ada fungsi & maksud yg tersirat...

Sumber : Facebook

29 comments:

  1. kita saja yg tak praktikkannya...btol tak??

    ReplyDelete
  2. btul..ayu sllu wat mcm ni ja..sng nk kira..;-)

    ReplyDelete
  3. thankz for sharing..bolehla dipraktikkan lepas ni..

    ReplyDelete
  4. semua mudah tp kita yg buat semua jd payah..kn?

    ReplyDelete
  5. fisha selalu gune tangan.. kalau berzikir pas solat.alhamdullilah. suke entry ni..

    ReplyDelete
  6. Setiap anggota badan tu ada fungsi2nya...

    p/s : sy pun pernah buat entry pasal tasbih guna tangan ni gak...

    ReplyDelete
  7. same2 laa kita praktikkan lps nie.. btw , nice info :)

    ReplyDelete
  8. selalu nur guna mcm nilah, dah lama dah abah ajar..
    mmg bgus.. :)

    ReplyDelete
  9. Bagus entry nie.....kena amalkan kalu dah tahu,,,,hehe

    Alhamdulilah.....

    ReplyDelete
  10. Entry berguna. Terima kasih. Banyak yg dipermudahkan utk umatnya :)

    ReplyDelete
  11. ha baru ku tahu...pttlah dok tgk depa tok kira2 kt tgn..mcm tu eh kiranya...bgs2 gud info..leh cuba ni...

    ReplyDelete
  12. Wah~ Thanks for sharing~~ ^_^

    ReplyDelete
  13. nice sharing.memang setiap apa ALLAH ciptakan ada kelebihan tersendiri kan

    ReplyDelete
  14. SubhanaAllah aida baru tahu cara nie.. biasa tgk tapi tak pernah nak tanya.. Islam itu mudah sebenarnya kita sendiri menyukarkannya :(

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah ramai dah share pasal ni. =)

    ReplyDelete
  16. sgt2 berguna ni ,..terima kaseh

    ReplyDelete
  17. wah jari tangan pun bisa jadi alternatif tasbih.

    ReplyDelete
  18. nice info..sebelum ni saya guna jari jugak tapi lain caranya..rupanya cari ni yang betul & lebih mudah =)
    -MKS-

    ReplyDelete
  19. salam perkenalan.. selamat datang ke GSF.. terbang dari belog mama rina(^_^)

    ReplyDelete
  20. nice info.. salam perkenalan dari group follower segar...

    ReplyDelete
  21. betul..nice info..dtg dri group segar follower..dh lama follow sini dh..

    ReplyDelete
  22. terima kasih kerana sudi share :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...