Wednesday, 14 March 2012

Wordless Wednesday #9 ~ Agak-Agak Berapa Tahun Tak Basuh Ni ???

Views







Kata Hatiku : Eeiiiii memang pengotor ya amat !!!


Sumber : Facebook

27 comments:

  1. huwaaa...gelinyer..pengotor gile kedai ni..aduhai

    ReplyDelete
  2. siyez memang pengotor ..

    #Niena dah klik semua churp2 & nuffnang akk.. =)

    ReplyDelete
  3. masyallahhhh ni kedai mn ni..
    pengotoq gilakkk..pttlah rmi dok mkn sini.hahahahahaha..dasar pengotoq pemalas...repot kang

    ReplyDelete
  4. macam 500tahun tak berbasuh,haishhh

    ReplyDelete
  5. ya Allah..bahagia la tikus2 kat situ:)

    ReplyDelete
  6. eeeeeeeeeee!!! pengotor gila!

    ReplyDelete
  7. adoi tragedi oktober betul la :)

    ReplyDelete
  8. Huahh.. tak sanggup nk mkn kat situ..

    ReplyDelete
  9. eee ...teruk nyaaa xsanggup nak makan..

    awak di tag..disini..

    http://miszuzmy.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

    ReplyDelete
  10. euwwwww... lama gak ni. kalau sental lebih 100 kali belom tentu bleh hilang kotor nie

    ReplyDelete
  11. 2 tahun setengah kot...iskkk ini tahap antik ni...
    orang tua-tua pernah kata Kuali yang bersih mencermin kebersihan kita..ni konpem......

    ReplyDelete
  12. hahaaa..

    ni tahap parah ni, dah macam lepas perang jer tengok dapur tu~

    ReplyDelete
  13. mengikut sumber kata kedai mamak :)

    ReplyDelete
  14. x yah basuh la. senang citer.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...